lørdag den 4. september 2010

Så er man i gang!

Det har været lang tid uden internet. Det havde jeg ikke lige forudset da jeg startede bloggen. Jeg er så heldig at have et telefon, der burde kunne bruges som mobilt bredbånd. Det kan den også, men i praksis giver det nogle problemer. Fx kan man ikke logge ind på netbank, gmail eller - som du nok kan gætte - blogspot.

Men nu kan der så stille og roligt rettes op på det, men meget tid til blogning er der ikke. Har i løbet af de sidste dage været travlt beskæftiget med enten skole eller fester.
De sidste 10 dage har stået på 6 egentlige arrangementer, fra fest over orienteringsløb og idrætsdag, til videoaften med tømmermænd for hele årgangen.



Vi blev på førstedagen inddelt i hold og jeg er med på det fantastiske blå hold - Team Hæmatom


Folk er fantastiske og man kan ikke andet end at være glad. Selve studiet (red. den faglige del) startede i mandags, og der er en del der skal læses - men spændende? Ja! Helt sikkert. Jeg er så sikker på det er det rigtige jeg har gjort. HJemve har stadig til gode at blive et issue. Indtil videre har jeg ikke haft meget tid til at fokusere på ret meget andet end hvad der sker her.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...