lørdag den 25. september 2010

Manicure - En uge senere

Jeg var uden tvivl glad for manicuren i lørdags, men jeg syntes godt nok ikke det var pengene værd, hvor dejligt det end var. Jeg er tilbøjelig til at trække det udsagn tilbage, når jeg ser på mine negle i dag - en hel uge senere. Jeg er faktisk voldsomt imponeret.


Bortset fra en smule på spidsen af ringefingeren, så ser de næsten ud som nylakerede. Jeg skal dog have fjernet lakken snart, da det jo vokser ud, og kommer til at se lidt sjovt ud. Men for dælen det er altså cool. Så længe plejer det altså ikke at holde når jeg selv lægger neglelak.

Loke tog hjem i dag, og lige nu er det lidt befriende at være alene. Det er altså en meget lille lejlighed til to personer. Samtidig har det også været lidt akavet, men alligevel rart. Jeg har åbnet mere og mere op for ham, som dagene er gået. Men jeg synes stadig det er svært.
Jeg gengældte hans "Jeg elsker dig" i går aftes, og jeg mener det også, men jeg savner lidt den der følelse af forelskelse.
Jeg tør ikke rigtig stole på han er i stand til at holde de ting han lover. Men der er jo ikke andet at gøre, end at tage det en dag af gangen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...