onsdag den 22. september 2010

Loke på besøg i Odense

Loke ankom i går eftermiddags. Jeg ved stadig ikke helt hvordan jeg har det med at han er her. Der virker stadig ret akavet. Det har været hyggeligt nok at have ham her. Jeg ved bare ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til det hele. Han er sød og opmærksom, men samtidig meget forsigtig, og jeg føler jeg er nødt til at tage hensyn til ham.
På den ene side vil jeg bare gerne tages med storm, og det ville være befriende hvis han tog styringen, men omvendt er jeg også bange for at miste kontrollen. What to do?
Vi skal ud og spise hos Lea, sammen med resten af Hold Blå i aften, derefter står den på pubcrawl i O-town. Det skal nok blive fedt, men igen - hvordan skal jeg forholde mig til Loke i den sammenhæng? Jeg håber det kommer helt naturligt. Der er ikke andet at gøre lige nu end at vente og se.
Før jeg flyttede, mens vi stadig sås, fortalte han at han ikke rigtig troede på at vi kunne få det til at fungere. Han troede ikke han kunne være den jeg havde brug for. Jeg spurgte ham om han stadig havde det sådan, og han sagde nej. Han uddybede ikke og jeg spurgte ikke ind til det. Jeg tror måske lidt vi har byttet plads. For nu er det mig, som ikke rigtig kan se fremtiden. Den sidste måned har godt nok ændret meget. Jeg ved ikke om det er noget vi (eller jeg) kan komme over. Jeg ved heller ikke om det er fornuftigt... Argh alle de tanker.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...