fredag den 24. september 2010

Filmanmeldelse - Prince of Persia

Loke og jeg lejede film, for at ligge og hygge. Valget faldt på Prince of Persia - Sands og Time.



Det var et godt valg. Lækker actionfilm med flotte billeder. Der var også en del scener, der ledte tankerne hen på det gamle platformspil fra '89 - Hurra for nostalgi.


Nu er jeg stor tilhænger af actionfilm og et strejf af eventyr gør det kun bedre. Som ekstra bonus var Jake Gyllenhaal fantastisk dejlig at se på og han leverede charme og øjenguf for alle pengene. Gemma Arterton var også super i rollen som prinsesse Tamina.
Det var ikke en sindsygt nytænkende film, og plottet var relativt let gennemskueligt, men det synes jeg ikke var noget problem. Jeg var godt underholdt, og det er klart potentiale til filmsamlingen herhjemme. Den må gerne stå på min hylde ved siden af Pirates Trilogien, selvom den ikke helt når op i samme klasse.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...