mandag den 29. november 2010

Youtubing i weekenden

Her kommer en lille kavalkade af youtubeklib, vi gik amok i i weekenden. Jeg har igen tilbragt den på Sjælland, hvilket forklarer manglende updates. Men det skal nok komme. Jeg har taget en masse billeder af lækker mad. Mums fillibabba! Når man selv er for fattig studerende til at købe mad, så må man jo tage hjem til familien og nasse lidt. Jeg landede i Odense sent i går aftes, og har været i skole og på arbejde hele dagen, så opdateringer kommer i løbet af ugen.

Fantastisk papegøjeshow - Jeg ønsker mig en grå jaco!


Skildpaddeorgasme! Skræmmende!


Ninjakat! Den er så sej


Her var der delte meninger, sjov eller synd?


Fainting Goats! Fantastisk koncept. Jeg var flad af grin da jeg så den.




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...