torsdag den 2. december 2010

Sidste dag på røven

Arh det er så dejligt at have fået penge igen. Det er virkelig frustrerende at leve på en sten. Det er ikke fordi man lever fedt på en su, men sidste måned var godt nok for meget.
Jeg tog til Sjælland torsdag. Morgenmaden stod på scramplede æg med kogte kartofler i tern + salt og peber. Meget mere simpelt bliver det ikke. Som tilbehør lavede jeg et af mine pandebrød.
Madpakken blev igen pandebrød (det er så smart, fordi man kan lave dem ud af praktisk talt ingenting - æggene kan også udelades hvis man mangler) med hjemmelavet chokoladesmørepålæg.


Hjemmelavet Chokoladesmørepålæg

  • 2 spsk becel minarine
  • 3 tsk hasselnødeolie 
  • 1 tsk kakaopulver
  • 1 tsk sødemiddel
  • ½ tsk vaniliepulver


Alle ingredienserne røres sammen. Nemmere bliver det ikke


Jeg bliver lige nødt til at sende en tanke til alle mine dejlige, tidligere kollegaer i Tryg. Stjernen, jeg har om halsen, har jeg fået af dem, da jeg stoppede i august 2009.

Rejseoutfittet
På vej hjem med min far i bilen, stoppede vi på OK-tanken i Ballerup. Jeg har nævnt det før og er til stadighed forundret. Nu blev jeg altså nødt til at købe den...


Gigantromkuglen! Det er min brors hånd ved siden af. Romkuglen vejer 400 g. De laver også romkugler på hele kilo, så skal man bare forudbestille. Synes det er for sindsygt ^_^

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih, du milde hvor er den romkugle STOR! :-D Måske jeg skulle snige mig ind på den tankstation, når vi skal til Sjælland...

Mange hilsner
Birthe

Danser I Regnen sagde ...

Det synes jeg næsten du skal - om ikke andet så bare for at se den. Ellers kan man jo selv lave en kæmpe en, jeg har en god opskrift i mit halloween indlæg. Så kan man bare droppe dekorationen og trille dem i krymmel ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...