onsdag den 10. november 2010

Et på dage i Nivå

Efter den mindre krise i "parforholdet" er der ro på vandene igen. Jeg snakkede med Loke mandag, efter han havde fået sovet og havde været i skole. Han var rigtig ked af det der var sket, og ville gerne finde en måde at undgå at det sker igen. Han spurgte om ikke jeg ville komme hjem til ham, og jeg var nødt til at sige nej pga. økonomien. Har uden pis kun 166 kr. til resten af måneden, så tanken var helt umulig. Han tilbød så at betale billetten, så jeg endte med at tage toget samme aften. De to forelæsninger jeg så er gået glip af, har jeg til gengæld læst grundigt på, imens Loke var i skole.

Det begrænsede budget, kommer selvfølgelig også til at betyde at der er grænser for hvor spændende mad, jeg kommer til at lave resten af måneden. Men tirsdag aften stod på hjemmelavede flæskestegssandwich, og jeg skal nok komme med både billeder og opskrifter. Det var bare guf. Aftensmaden i dag var and med rodfrugter, rosmarinbagte kartofler og den lækreste sauce. Hurra for Mortens Aften. Der blev desværre ikke taget billeder.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...