mandag den 15. november 2010

Opdagelsen af Pama Minutris og nyt syn på verden

Sikke dog en fantastisk opfindelse! De er billige (ikke så billige som almindelige grødris, men alligevel), det er nemt og det går hurtigt. Pludselig tager det kun 5 minutter at lave risengrød.
Morgenmaden kom i dag til at stå på risengrød (kogt på vand, fordi der ikke var mere mælk). Det er altså ganske udemærket at koge grøden på vand, kan jeg så fortælle. Det er selvfølgelig ikke helt ligeså godt - sødmælk smager nu engang bedst, men når man tager i betragtning at grøden til gengæld ikke brænder på, så er resultatet ganske acceptabelt. Dog vil jeg til hver en tid foretrække at lave "rigtig" risengrød under dynen - det er også min idiotsikre måde at undgå brændt grød - det virker og resultatet bliver perfekt. Men på den måde får man altså ikke risengrød til morgenmad.


Det er godt nok en presset dag i dag. Jeg tog i skole kl. 8 og kommer først hjem fra arbejde ved midnat. Heldigvis kan jeg bruge computeren på arbejdet, så kan der kobles en smule af alligevel.
Mellem skole og arbejde har jeg været nede hos optikeren  og hente min nye kontaktlinse. Wow! Nu kan jeg faktisk læse den nederste linje p åde der satans synstest! Det er jo helt vildt. Jeg bruger Louis Nielsen, og er rigtig glad for dem. Det er det billigste, og jeg kan ikke sætte en finger på deres service. Det kan også virkelig anbefales til forældre med børn i den størrelse, hvor de lidt for tit får smadret brillerne. Det er selvfølgelig ikke den bedste kvalitet, hvis man vælger de aller billigste, men et par briller til under 300 kr. er altså også MEGET billigt!
Julepynten hænges op i Odense C
En pause på en bænk, før jeg tog på arbejde
Benvarmere, armvarmere - Kartoffel kartoffel
Det blev en væsentlig koldere dag end jeg umiddelbart havde forestillet mig. Eller rettere sagt - jeg havde ikke helt gennemtænkt mit tøj i morges. Korte ærmer har ikke tidligere været noget problem, når jeg har haft et stort sjal med, men i dag blev det kombineret med en jakke med åbne ærmer, så det var mega koldt at cykle. Resultatet blev at jeg, da jeg alligevel var inde i byen, tog et smut i H&M for at kigge efter nogle lange handsker eller lignende. Økonomien er jo ikke ti lden salgs pt. men heldigvis havde jeg et tilgodebevis på 50 kr. Det endte med at jeg købte et par af de gode lange benvarmere, jeg også har et par af derhjemme. Jeg købte dem i grå, så de ikke var magen til dem jeg har derhjemme, og så kom de ellers på armene. Og NØRJ hvor var det dejligt! Jeg gav 40 kr. for benvarmerne og det var hver en krone værd.

Dagens outfit - Indendørs vel at mærke

Overtøjet
Jeg er så småt begyndt at lege med Photoshop, før jeg lægger billederne på bloggen. Jeg synes det bliver så fint, men det tager selvfølgelig også noget tid.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Troede at jeg var der spiser risengrød til morgenmad :-)

Mange hilsner
Birthe

Danser I Regnen sagde ...

Ikke længere ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...