onsdag den 24. november 2010

Udklædning - Min mor er den sejeste i verden

Her kommer en lille tribute til min mor. Jeg har ikke selv haft mange fingre med i spillet (har hjulpet til med at klippe mønster ud), men jeg synes det fortjener en fremvisning. Min lillebror var til kaffebal på sit gamle gymnasium i lørdags, og temater var kolonitiden. Min mor har så syet kostumet til ham.

Samme kostume men med og uden jakke og paryk

Min bror og hans dejlige kæreste
Jeg synes det er fantastisk flot lavet. Jeg overvejer også om jeg skal hijacke jakken. Jeg tror godt jeg kunne få den til at fungere som vinterfrakke ^_^. Og jeg ved hun har syet den i 100 % uld. Resultatet er blevet sindsygt flot, det har dog været dyrere at sy kostumet end hvis man havde lejet det, så det skal helt sikkert bruges igen.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op, hvor er der flot! Tænk at have sådanne talenter, det må være fantastisk :-)

Mange hilsner
Birthe

Danser I Regnen sagde ...

Ja jeg håber bare jeg har arvet lidt af det ^_^

Anonym sagde ...

Det er da virkelig fedt lavet. Ser rigtig godt ud

Danser I Regnen sagde ...

Hej Ilhja, jeg er også vild med det. Dejligt at vide at du læser med :)

Anonym sagde ...

Jeg faldt lige over dette indlæg i går ved et tilfælde og måtte bare lige kommentere^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...