tirsdag den 16. november 2010

Morgentåge og rimfrost

Da jeg kørte i skole i morges, var der voldsomt tåget. Man kunne ikke se mere end 100 meter frem, og det var hamrende koldt. Da jeg landede på skolen efter et kvarters cykeltur, var jeg helt dækket af rimfrost! Det var godt nok underligt, det har jeg altså ikke prøvet før. Det må så være det man kalder en rimtåge ^_^.


Jeg sidder hos min borger og skriver, og jeg synes det har været en rigtig god dag. Det er normalt virkelig hårdt, men hun har virkelig varmet op overfor mig. Jeg tror det er fordi hun godt kan lide mine råstegte kartofler hehe.
Min far er på besøg, og han har lovet at hente mig, så jeg ikke skal cykle 10 km hjem. Det er virkelig befriende. Nu ser vi Grease og hygger os.
Vi (jeg) lavede hakkebøffer med råstegte kartofler og bløde løg til aftensmad. Jeg præsterede også at lave en brun sauce der smagte afskyeligt. Ud røg den. Havde forsøgt med grøntsagsbouillon og den var lavet på margarine og cremefin. No go til en anden gang. Det er første gang jeg har lavet en decideret dårlig sauce. Øv. Jeg har ikke foreviget den.

Benvarmerne fra i går kom på benene og kantrækkes helt op over lårene

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhmm, det er alt for længe siden vi sidst har fået en hakkebøf med bløde løg :-)

Mange hilsner
Birthe

Danser I Regnen sagde ...

Det er altså også en dejligt ting. Klassisk dansk mad - mums ^_^

Tanja sagde ...

Os bare blevet utrolig koldt.. Jeg piver over min cykeltur på 5-7min.. men kæresten har en cykeltur på 30min hver vej.. Er glad for det ikke er mig ;p

Det er kun pyskologi på 10ende jeg er igang med, så ikke så slemt som det måske lyder.. men for mig er det slemt! ;) hehe..

Håber du har en skøn torsdag..

Kram
Tanja..

Danser I Regnen sagde ...

Eksamener er altid en ordentlig. Det vil jeg aldrig stille spørgsmålstegn ved ^_^

Jeg havde en dejlig torsdag, håber du havde det samme og at du får en god weekend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...