tirsdag den 8. marts 2011

En af mine medstuderende, Jesper, har overtalt mig til at komme med ham til parkour. Det er en sportsgren, som ligger meget langt fra noget jeg har prøvet før... Egentlig har jeg jo ikke prøvet så meget før, jeg har aldrig rigtig gået til noget som lille. Som preteen prøvede jeg svømning, og det var jeg vildt dårlig til - og er det i øvrigt stadig, og så kom jeg i gang med kampsport som 13-årig. Den del har så holdt ved i mange år, og jeg har aldrig rigtig trænet andet. Efter jeg flyttede til Odense, er jeg ikke rigtig startet op på noget nyt igen, ud over fitness, som jeg med glæde dyrker i Fitness World.
Jeg vil gerne i gang med kampsport herovre i Odense, men der er ingen klubber i vorse stilart, så jeg skal starte helt fra bunden. Så var det at Jesper lokkede mig med til parkour, og det var jo mega sjovt. Det kan godt tænkes det er sådan noget jeg skal lege mere med. Her er en lille film, til dem der er i tvivl om hvad parkour, eller street movement, er for en noget snask.



Aftensmaden i dag blev mindre spændende... Den stod på øllebrød - en overset, men ganske udemærket ret. I dag serveret med cheasy fraishe 9 %, det var det der lige stod i køleskabet. Det er altså bedst med flødeskum, men så går det sunde lidt af. På denne måde er det en ganske udemærket aftensmad ^_^.


Når nu maden ikke er fancy kan den serveres i fancy porcelæn. Jeg fik endelig en dyb tallerken i julegave. Min skønne mor forbarmede sig over mig, fordi jeg ingen dybe havde.
Det er jo det underlige ved det der med at flytte fra hinanden. Jeg har et på nogle punkter ekstremt veludstyret køkken, og så er der nogle helt basale ting jeg mangler - fx. dybe tallerkner, tekrus og den slags. Til gengæld har jeg både en blender, en stegeso og en imponerende samling Mega Mussel fra Royal Copenhagen.
Det giver jo også en slags problemer, når man gerne vil have service, der passer sammen. Man går altså ikke bare ud og køber nye tallerkner, fordi man mangler nogen. Det betyder at der ikke bliver serveret suppe for gæster foreløbig - med mindre de vil spise direkte fra gryden selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...