onsdag den 12. januar 2011

Influenza.... Lort!

Eksamen på mandag, og så har jeg fanget noget der ligner en influenza. Fuck og død! Det er bare så dårlig timing.
Det er bare super hardcore stuff, så alt er mega bombet herhjemme inklusiv mit hoved. Til gengæld er vægten gået ned for fuld smadder. 3,8 kg. siden 1. januar! Det her helt vildt lækkert. Jeg er kommet over mæthedsproblemerne, og nu går det bare den rigtige vej.
Maden i dag stod på øllebrød med vaniljecreme. Ganske dejlig spise og det passede perfekt lige i dag. Havde brug for noget nemt og hyggeligt.

Øllebrød

  • 2 skiver rugbrød
  • Vand 
  • ½ øl
  • 1 tsk hasselnøddeolie
  • 3 tsk citronsaft
  • ½ tsk salt
  • Sødemiddel
Skær brødet i små tern og hæld vand over til det dækker. Tilsæt øllen og bring det i kog. Tilsæt olie, citronsaft, salt og sød. Skru ned for varmen og lad grøden småboble til den har den rette konsistens. Ca. 10 minutter. 
Serveres med flødeskum, mælk, vaniljecreme eller lignende.
Jeg brugte græsk yoghurt rørt op med sød og vaniljesukker.


I uge 4 står den på skiferie. Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvordan jeg skal håndtere potentielt vægttab den uge. Der skal i hvert tilfælde hygges igennem, og sikkert også indtages alkohol i underholdende mængder.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...