tirsdag den 8. marts 2011

Fastelavn er mit navn...

Jeg syntes vi manglede nogle fastelavnsfester i Odense - jeg er kun inviteret til en, og der kan jeg desværre ikke komme - så jeg tog initiativ til et lille event og opfordrede alle medicinere og kiropraktorer på vores årgang at møde udklædte op til forelæsning.
Det var kun en håndfuld der var friske, når det kom til stykket, men sjovt var det uden tvivl.

Ko, mimer, ninja, løve (mig), spiderman, øl, mavedanser og candyfloss
Ninja møder halvnøgen spiderman
Photoshop er en sjov ting
Mit fine løvekostume syede jeg i søndags sammen med Fie. Det er lavet i noget løvefarvet fleece jeg havde liggende, som jeg ikke vidste hvad jeg ellers skulle bruge til. Halens dusk er lavet af en rest af sort jersey stof. Makeuppen var det største projekt, men det var alt arbejdet værd. Jeg elsker simpelthen den slags!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...