tirsdag den 12. oktober 2010

Filmanmeldelse - The Social Network

I dag stod den så på biograftur. Som medlem af Biozonen fik jeg tilbud om billetter til forpremiere på filmen The Social Network. Filmen om hvordan Facebook blev til.
Filmen er instrueret af David Fincher, som bl.a. har lavet Fight Club (en af mine personlige yndlingsfilm), så forventingerne var høje...



Og der blev indfriet! Jeg vil ikke vove at påstå at den er på niveau med Fight Club, men det er så afgjort en fed film. Et virkelig godt drama, som ikke bliver dårligere af at vide hvor meget af det der faktisk ikke er fiktion.
Jeg vil uden tvivl anbefale alle at se den, men jeg dog sige at man godt kan vente til den kommer på dvd/blu-ray. Nogle film skal ses i biografen, men det her er ikke en film der er fantastisk pga. lækre billeder, flotte effekter eller god lyd. Her er det handlingen der er i fokus.

Vægten i morges sagde minus 1 kg siden i går, hvilket var fantastisk. Der bekræftede mig i min teori om at det primært er væske jeg har taget på. Biografturen i betød dog bland selv slik og popcorn. Og inden det lavede Lea og jeg varm kakao og spiste en flødebolle med hvid chokolade til. For silvan det var  lækkert. Nu må vi se hvad vægten siger i morgen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...