tirsdag den 5. oktober 2010

Candyfloss - Udklædning for alle pengene

Udklædningen til rusturens store fest lørdag kan nu afsløres. Temaet var cirkus og vi var en masse små grupper, som fik hver vores hemmelige undertema. Vores tema var candyfloss, og vi forsøgte at tage den hele vejen.

Når jeg siger "forsøgte" og ikke "vi tog den hele vejen" handlede det om prisen på tyl, og den påkrævede mængde for at konvertere 5 unger mennesker til candyfloss frem for ballerinaer. Vi ville gerne have haft 30 meter tyl pr. snude, men vores su-ramte økonomi satte en stopper for det.

Udklædningen kom til at bestå af fine, fine tylskørter og lyserøder masker. Det var et større, men hyggeligt projekt. Vi brugte Lenas guide fra bloggen Bridelicious, og bandt altså ganske simpelt strimler af tyl fast på elastikbånd, for til sidst at binde det hele sammen.



Det tog lang tid, for der var ca. 1 million tylstrimler, men resultatet blev super fint.





 

 Vores udklædning endte med at fylde hele min gigantiske kuffert, så det blev et syn for guder at se mig troppe op til en enkelt weekends rustur, med kæmpe kuffert + mellem kuffert + lille kuffert. Voldsomt læsset kan man kun retteligt kalde mig.
Jeg glæder mig voldsomt til der kommer billeder fra rusturen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...