mandag den 13. december 2010

Restaurantbesøg - Brunch på Kaffe Karma I Rosengårdscenteret

Her kommer en lille test. Jeg har downloadet Bloggerdroid og forsøger nu at blogge fra min lille smartphone.
I lørdags var jeg på juleshopping med Maja. Super dejligt at få besøg "hjemmefra". Vi startede med at sætte os hos Kaffe Karma for at få noget at spise. Udvalget så rigtig godt ud, desværre kom vi til at vente en evighed. Betjeningen var elendig og selvom maden var udemærket, var den ikke ventetiden værd. Øv.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey, det virker - jeg må ind og se om jeg kan finde den app :-)

Mange hilsner
Birthe

Danser I Regnen sagde ...

Både ja og nej. Det er ikke lykkedes mig at uploade billeder, så rent visuelt bliver det nogle kedelige indlæg til jeg får min computer igen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...