tirsdag den 18. januar 2011

Ny Takeaway - Anmeldelse af Wok Express i Odense

Så er jeg så småt ved at være på toppen igen. Første del af eksamenen blev overstået i går og sidste del er i morgen. Er meget spændt på hvordan det skal gå - vil være rigelig glad hvis jeg bare kan bestå. Har desværre ikke fået læst ret meget. Det har været stort set umuligt at samle sig, med den hovedpine og de hosteture. Jeg havde ikke energi til andet end at sove og maden blev altså bestilt som takeout. Bare tanken om pizzasnask gjorde mig dårlig, og sushistederne i Odense bringer ikke ud, så jeg følte mig lidt på herrens mark, men sørme om der så ikke var kommet nyt sted på Just Eat! Stedet hedder Wok Express. Jeg ved ikke om stedet er nyt, eller om det bare er samarbejdet der er det, men damn de reddede lige min weekend.
Jeg fik desværre ikke taget billeder, men jeg bestilte noget and i sursød sauce med ris, forårsruller og en portion suppe (man skulle bestille for 120 kr. hvis man ønskede udbringning). Det vidste sig at jeg nærmest havde fuldkost til 2 dage i den bestilling! Det var helt suverænt. To voksne mennesker kunne sagtens spise sig mætte og maden var rigtig lækker. Udbringningen var hurtig - et kvarter hurtigere end angivet. Det kan man jo ikke brokke sig over. Og maden var rygende varm. Alt i alt en super oplevelse, det er helt sikkert ikke sidste gang jeg bestiller mad derfra. Det kan anbefales.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...