torsdag den 19. august 2010

Projekt slank

Jeg gik i 2008 i gang med Projekt Slank. Jeg var oppe og veje 82 kg. og min talje var pist forsvundet.



Jeg gik i gang med vægtkonsulenternes kostplan og opdagede igennem deres forum det fantastiske redskab, Madlog. Jeg har brugt den hjemmeside siden januar 2009 og er blevet helt afhængig. Princippet er meget simpelt - tast ind hvor meget du vil tabe dig, hvor meget motion du dyrker, din alder, højde, vægt osv. Så fortæller Madlog dig hvor mange kalorier du kan spise for. Dernæst vejer du din mad og taster ind i kostdagbogen. Så kan du se om du overholder dine tildelte kalorier eller om du overskrider. Hvis du holder dig til grønne tal - ja så går det ned ad bakke.
Indrømmet det har været lidt on/off. Der har været perioder hvor jeg har haft mere fokus på kost og motion end andre, men siden sommeren 2008 er det alligevel blevet til minus 12 kg.
Jeg glæder mig til at kunne poste et efterbillede når jeg rammer de 62 kg. som er mit mål.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...