torsdag den 19. august 2010

Nedtællingen er i gang

Så er det virkelig snart. Det er nu fastlagt at jeg rejser på søndag, og er så heldig at familien har lyst til at køre mig hele vejen. Hurra for godt selskab og fordi jeg sparer togbilletten.

I dag var næstsidste dag på mit skønne sommerferiejob som hjemmehjælper. Har syntes det var fedt at få prøvet nogle grænser af i forhold til personlig pleje og i det hele taget arbejde med ældre mennesker. Det har jeg aldrig prøvet før, men jeg tænkte at det ville være godt, når jeg nu skal være læge. Det er gået ud over al forventning, og jeg er blevet rigtig glad for jobbet. Jeg har fået en helt ny forståelse for folk, der vælger at bruge hele deres arbejdsliv i hjemmeplejen.
Jeg er så heldig allerede at være sikret job, når jeg kommer til Odense - samme arbejde, bare aften/weekend. Dejligt at være økonomisk sikker når man nu flytter.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...