torsdag den 19. maj 2011

Frederiks humørboller

I går var på en gang en rigtig dejlig dag og en rigtig ærgerlig dag. Op og have forelæsning kl. 8. og derefter var planen læsning indtil kl. halv to, hvor vi havde møde i styregruppen på vores camp til Roskilde Festival - Læger Uden Skrupler. Der endte dog med at gå hygge i den i stedet og vi endte med at sidde og diskutere festival alligevel. Vi havde et rigtig hyggeligt møde og vi er efterhånden 33 tilmeldte til campen, så det bliver rigtig fedt.
På mandag skal vi en tur rundt i Odense for at se om vi kan få sponseret præmier til vores forskellige events i løbet af festivallen.
Da jeg kom hjem ventede en ubehagelig besked fra banken. Det er en kompliceret historie, men det korte og det  lange er at jeg er økonomisk bundet sammen med min ekskæreste, Loke, stadigvæk og det giver problemer. Jeg blev simpelthen så gal så gal og da jeg snakkede med ham virkede det bare som om han overhovedet ikke syntes det var hans problem.
Heldigvis var der en hel flok dejlige venner, en dejlig roomie og en dejlig mand til at rede min aften. Jeg har det simpelthen så godt her i Odense, og folk er bare super søde og en fantastisk støtte. Frederik er en dejlig mand, jeg er begyndt at se lidt til, og han mødte op en time senere med friskbagte smiley-boller og kakao. Det reddede hele min aften og det endte med at blive en dejlig dag alligevel.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...